Què és la Junta de Govern?
És un òrgan col·legiat obligatori en municipis de més de 5.000 habitants i de constitució voluntària en municipis més petits. La Junta de Govern està presidida per l’alcalde i està integrada per un nombre de regidors, nomenats pel mateix alcalde, que no pot ser superior a un terç del nombre legal dels membres de la corporació.
Qui forma part de la Junta de Govern?
Està formada per:
- Alcalde: Sr. Jaume Isern Ruiz (SGdP – AM)
- Primer tinent d’alcalde: Sr. Jaume Sastre Parra (SGdP – AM)
- Segona tinenta d’alcalde: Sra. Valeria Mosteiro Nandin (SGdP – AM)
Quines són les competències de la Junta de Govern?
Correspon a la Junta de Govern assistir a l’alcalde en l’exercici de les seves funcions i les funcions que l’alcalde o un altre òrgan municipal li delegui o li atribueixin les lleis.
- Feu clic aquí per veure les funcions delegades per l’alcalde a la Junta de Govern.
- Feu clic aquí per veure les funcions delegades pel Ple a la Junta de Govern.
Calendari de sessions
La Junta de Govern Local celebrarà sessió ordinària l’últim dimarts de cada mes, amb horari flexible.
A causa de les vacances d’estiu i de les festes de Nadal, la sessió d’agost i de desembre podrà celebrar-se el primer dimarts del mes següent, a la mateixa hora.
En cas que algun dia en què s’hagi de celebrar sessió sigui inhàbil, aquesta tindrà lloc el següent dia hàbil, a la mateixa hora.
Què cobren per assistències les regidores i regidors?
Els regidors de l’equip de govern no cobren per assistència a les sessions de Junta de Govern perquè tenen reconeguda una retribució fixa mensual vinculada a una dedicació parcial.
Última actualització: 21/10/2023