S’acosta el Mercat de Nadal de Pau. El diumenge 14 de desembre, coincidint amb La Marató, tindrà lloc un any més, a la plaça Major, aquest mercat nadalenc que tant ens agrada. L’horari serà de 10h a 20h, per seguir gaudint de les últimes hores de llum i la il·luminació de Nadal.
L’agenda d’enguany s’amplia amb varies activitats, començant pels tallers (tots seran gratuïts). A partir de l’inici del mercat, a les 10h, començaran diferents tallers de manualitats per a totes les edats, organitzats per l’Assossiació El Fil Vermell. A càrrec de JMàgic tindrem dos tallers, un de figures amb globus a les 10:30h i un de papiroflèxia a les 13h, aquest últim caldrà fer reserva a la parada d’El Fil Vermell ja que les places seran limitades. També tindrem la llibreria El Guixarot que ens oferirà dos sessions de contacontes nadalencs per a totes les edats, un a les 12h i l’altre a les 15h.
En la línia de col·laboració amb La Marató, un any més a les 12h, per tal de combatre el fred es repartiran gots d’escudella ben calenteta a voluntat amb un mínim d’1€. Igualment a la tarda, a les 17h, hi haurà una xocolatada popular, també a preu voluntari amb un mínim d’1€. Tota la recaptació es destinarà íntegrament a La Marató, que aquest any està dedicada al càncer, que és una de les principals causes de mort a Catalunya.
A nivell d’actuacions, enguany comptarem amb una novetat, una actuació doble itinerant pel mercat on Swing Engine ens faran gaudir de nadales a ritme de swing, a les 11h i a les 12:45h. A més, tindrem el plaer de tornar a escoltar música en viu, amb unes veus increïbles, de la mà de Madamme Mustash (11:45h) i Mandie Rules (13:30h). A la tarda, per tota la família hi haurà una actuació de màgia a càrrec de JMàgic (16h).
Per tancar la jornada, a les 18h a l’església de Sant Martí, es farà el 3er Concert-espectacle de Nadal “Pau x la Pau”, una actuació màgica on es reivindica la Pau al món. En aquest concert participen, juntament amb veïns i veïnes de Pau, el Cor de Pau, el Taller de Danse Brute, l’Escola de Pau i l’Espai Jove de Pau. Tots ells dirigits per la Rusó Sala, la Laia Tomàs, la Núria Vergeli, la Lili L’Enfant, l’Ignasi Tomàs i la novetat de l’Eva Bueno dirigint un ball amb els veïns del poble.
Una jornada nadalenca completíssima on podreu gaudir tot el dia a més de les parades del Mercat de Nadal, una zona infantil amb inflables i una zona calefactada amb taules, bancs i varies foodtrucks perque no passeu gana.
Esperem que vingueu a gaudir d’un gran dia a Pau!
Si voleu muntar la vostra parada al mercat, poseu-vos en contacte amb l’Ajuntament: festes@pau.cat
