El Ple de l’Ajuntament ha aprovat provisionalment una nova ordenança reguladora de la taxa per a la prestació del servei de gestió de residus municipals.
Aquesta nova ordenança s’adapta a la necessitat legal d’aconseguir que la taxa cobreixi el 100% del cost del servei, a la vegada que fomenta la reutilització i l’autogestió dels residus.
Feu clic aquí si voleu accedir a l’ordenança que està vigent actualment i feu clic aquí si voleu accedir a l’ordenança que l’Ajuntament vol que entri en vigor l’1 de gener de l’any que ve.
Properament, sortirà publicat l’anunci d’aprovació al Butlletí Oficial de la Província i tindreu 30 dies hàbils per examinar l’expedient i presentar al·legacions, abans de l’aprovació definitiva.
Amb l’aprovació d’aquesta ordenança quedarà derogada l’ordenança vigent i també l’ordenança fiscal número 15, reguladora de la recollida de residus de jardineria.
L’acord d’aprovació provisional de la nova ordenança es va prendre dimarts amb els vots a favor de l’equip de govern (Som Gent de Pau) i els vots en contra de l’oposició (Junts per Pau).